algo de nubes
  • Màx: 18.85°
  • Mín: 9.02°
18°

Els hotelers de la Platja de Palma afirmen que estan farts del turisme de «biergarden»

S'oposen a allargar l'horari d'obertura de les terrasses i demanen una reunió urgent amb el batle Fageda

Els hotelers de la Platja de Palma estan cansats del turisme de biergarden. D'aquesta manera ho va manifestar ahir el vicepresident dels hotelers de la Platja de Palma, Jordi Cabrer, que ahir va intervenir en el ple de Cort per mostrar el rebuig dels hotelers i dels veïns a la nova normativa de Cort que permet tenir obertes les terrasses fins a les tres de la matinada sempre que s'hi apliquin mesures correctores.

Cabrer va recordar que la Platja de Palma conté el 20 per cent del total de les places hoteleres de Mallorca i que és la zona turística més important de la ciutat. «Som un col·lectiu molt important que no volem ser coneguts pels desbarats al Balneari 6, al carrer del Jamón o al de la Cervesa. Aquests són els clients que no volem de cap manera a la zona. A la Platja de Palma hi ha 15 hotels de quatre estrelles i dotze més que s'estan revaloritzant, i mesures com les que vostès volen aprovar no ens ajuden».

Cabrer va oferir la màxima col·laboració a l'Ajuntament de Palma i va demanar que els seus responsables es reuneixin amb el col·lectiu per tal de trobar una solució conjunta al conflicte. «Tenim calculat que cada un dels biergarden situats a la zona de la Platja de Palma consumeix un total de quatre mil litres de cervesa diaris. Cada dia hi ha més de sis mil turistes en un estat tan lamentable que ens han obligat a contractar agents de seguretat. La música en els locals no s'atura fins a les sis del matí i els establiments apujen el preu de la cervesa cinc duros durant dues hores per fer front al pagament de les multes municipals, una mesura que s'anuncia pels altaveus del local i que és aplaudida per la gent que hi és».

El batle de Palma, Joan Fageda, va oferir la seva col·laboració als empresaris, però va dir que «en la reunió que mantindrem no sols escoltaré les seves queixes, sinó també les propostes de col·laboració que m'han de fer, perquè el que és cert és que aquesta gent la duen els touroperadors que omplen els seus hotels amb aquesta clientela».

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.