Un ampli desplegament policíac evita excursions il·legals des de Cala Millor

Inspectors de la Conselleria de Transports supervisaren deu autocars de manters

TW
0

Una organitzada batuda policíaca duita a terme amb la coordinació de les delegacions d'Interior dels Ajuntaments de Sant Llorenç i Son Servera va evitar que ahir matí uns 60 turistes realitzassin excursions il·legals organitzades per manters que actuen a la zona de Cala Millor.

Els regidors d'Interior de Son Servera, Antoni Cànoves (PSM) i de Sant Llorenç, Guillem Rayó (GISC), varen sol·licitar la col·laboració dels inspectors de Transport turístic de la Conselleria d'Obres Públiques, Habitatge i Transports per fer front a les activitats il·legals de manters que es duen a terme a la zona costanera.

L'operació per desarticular les activitats dels manters es va dur a terme gràcies a la coordinació de dos inspectors i dos auxiliars provinents de l'esmentada, així com un gran dispositiu policíac de Son Servera i Sant Llorenç. També hi prengueren part els dos delegats d'Interior.

Els inspectors varen examinar un total de deu autocars, d'aquests se'n varen detectar dos que tenien previstes sis excursions diferents, de les quals, un total de quatre no estaven autoritzades per la Conselleria. Així, els inspectors varen decretar l'anul·lació de les excursions il·legals.

També es va detectar com un total de 25 viatgers que esperaven muntar a l'autocar no disposaven dels corresponents tiquets que faciliten les agències de viatges autoritzades. El control es va dur a terme des de les 8.30 fins les 10 hores del dematí.

Segons han explicat els inspectors de la Conselleria de Transports, «les agències de viatges que vulguin realitzar excursions ho han de comunicar a Transports i ha de ser aquest organisme el qui ha de donar el vistiplau, si no disposen de l'autorització pertinent, els autocars d'aquestes agències no poden realitzar excursions».