algo de nubes
  • Màx: 15°
  • Mín: 12°
15°

Munar: «Les concepcions jacobines deixaràn de ser l'actitut del nou Govern»

Una de les novetats del nou Govern resideix, per a la presidenta d'Unió Mallorquina, Maria Antònia Munar, en que «les concepcions jacobines deixaràn de ser una actitut habitual». Questions com «l'amor patri en Santa Margalida de Formentera» o la norma del PP de «posi un trànsfuga en la seva vida» han estat substituides «pel consens i el diàleg que reflexa la pluralitat».

Munar reiterà que no podia ser el seu partit qui decepcionas els desitjos del ciutadans, malgrat que reconogué que el canvi no era fàcil «però val la pena atrevir-se». Dues questions han fonamentat la decisió d'UM de participar en aquest pacte: la demanda majoritària de la societat i el fet d'aconseguir acords entre les forces polítiques que representen la verdadera alternància.

La propera presidenta del Consell Insular de Mallorca recordà que UM és un partit de centre, nacionalista i liberal «i no renunciem a cap d'aquestes qualificatius». No obstant aixó, aquesta declaració de principis no ha estat un obstacle pel pacte «ja que coincidim en tots i cadascun dels punts perquè parteixen de l'honestitat i la transparència».

Munar n'és concient que vindran presions per part de certs mitjans de comunicació i així ho avançà al plenari. «Ja sé que ens calumniaran i intentaràn presionar-nos, però no ens faran tombar el coll». La presidenta d'UM destacà que un dels eixos del pacte és la política dels Consells Insulars, «com a autèntics governs de les Illes quant a gestió, execució de la política i capacitat normativa».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.