algo de nubes
  • Màx: 25°
  • Mín: 19°
25°

Roig defensarà la primacia dels interessos dels ciutadans als de Cort

Els socialistes perfilaren les bases del programa electoral en el Consell Polític

Els socialistes de Palma ja han començat a perfilar els eixos bàsics del seu programa electoral. Un dels pilars fonamentals sobre el qual es consolidarà la gestió municipal del PSIB-PSOE és la primacia dels ciutadans envers l'Ajuntament.

Així ho comunicà ahir el candidat a batle socialista, Antoni Roig, en el primer Consell Polític de l'any, realitzat en el Centre Cultural de Sa Nostra durant el matí.

«Aquest és el darrer acte orgànic abans de les eleccions municipals i la idea és mobilitzar el partit per crear les bases internes del programa de treball electoral, enfocat al quinze de juny», confirmà el candidat a la batlia de la ciutat, Roig.

Durant el Consell Polític, el candidat socialista va fer una valoració de la gestió realitzada per la Comissió Executiva de Palma i el Grup Municipal en els darrers mesos.

Quant a això, Roig insistí en el fet que l'Ajuntament de Palma anteposa els seus interessos als dels ciutadans. «Actualment l'equip de govern del PP de Cort no actua d'acord amb els interessos dels ciutadans. És l'Ajuntament que ha d'estar al servei dels palmesans i no els ciutadans al servei del consistori», exclamà Roig.

El candidat a batle va fer especial esment al seu interès i compromís amb la ciutat. «Cal treballar per fer de Palma una ciutat plena d'oportunitats», expressà Roig.

L'edil del PSIB comentà que un altre pilar del seu programa seria la lluita per fomentar l'ocupació entre els ciutadans i crear més llocs de feina. «La nostra missió serà eradicar l'atur», afegí Roig.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.