cielo claro
  • Màx: 25°
  • Mín: 18°
18°

El batle i els veïns de Foners inauguraren el parc de les Veles

La plaça té de 6.008 metres quadrats i ha costat 64 milions

Després de quatre anys d'espera, el veïns de les Veles tenen des d'ahir una nova plaça enjardinada amb un total de 6.008 metres quadrats.
L'acte d'inauguració tingué lloc a les 20 hores en aquest parc, situat entre el carrer de Joan Alcover i Benito Pérez Galdos, amb l'assistència del batle de Palma, Joan Fageda i del regidor de Manteniment, José María Rodriguez. La festa inaugural fou precedida d'una altra solemne obertura, mitja hora abans, del local de l'Associació de Veïns del barri de Foners, al carrer de Ricard Ankerman. Aquesta Associació s'ha instal·lat en l'antiga cotxera del col·legi Estela i fou beneïda per un sacerdot amb la també presència del batle.

El nou parc de la zona de Joan Alcover està inclòs dins el pla Mirall i ha suposat una inversió de 64 milions de pessetes. Tot i que els veïns reclamaven des de feia temps un espai habilitat per jugar a la petanca i més jardins per als 14.000 habitants del barri, el president de l'Associació de les Veles, Luís López, assegura que «ha quedat millor del que esperàvem». En total, 529 metres quadrats de jocs infantils, 2.276 metres més de parterre de gespa, 106 garangoles, 34 bancs, 20 papereres, jocs infantils per a grans i petits, i tota mena d'arbusts (63 oms, 41 tipuanes, 7 ficus, 84 xipressos entre d'altres espècies). Per López, «s'ha obert un pulmó al barri» i afirmà que per avui vespre tenen prevista un torrada amb motiu de Sant Antoni. Passat el perill de convertir-se en un edifici municipal, els veïns han aconseguit el seu parc.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.