Els comerços de Palma confien incrementar les vendes durant aquesta campanya tardor-hivern de rebaixes un 20 per cent respecte de l'any passat a les mateixes dates.
Ahir es donà el sus a una temporada d'hivern en la qual els productes experimentaran una davallada mitjana del 25 per cent en els seus preus, tot i que els sostres de depreciacions se situaran en un 50%.
Una vegada finalitzades totes les festes de Nadal, la febre consumista sembla que no aturarà. I és que la famosa costa amunt del mes de gener no és altra cosa que una bona excusa per potenciar més compres encara entre les famílies mitjanes de Balears, i en definitiva de tot l'Estat. Aquest gust per perdre's entre mostradors i bosses plenes d'articles més o menys necessaris es notava ahir, sobretot a partir de les 12 del migdia, als principals carrers comercials de Palma i fins ben entrat l'horabaixa. Zones com ara Jaume III, avingudes, Sindicat i, en general, el centre de Palma, mostraven un aspecte no gaire habitual tratant-se d'un dia feiner. Botigues i magatzems presentaven una gran afluència de públic, sobretot públic jove i femení, que no volien perdre's les primeres ofertes de l'any. Tot i que la campanya oficial de rebaixes de tardor-hivern s'allargarà fins el 28 de febrer, que cau en diumenge, dia en què «per llei» els comerços tenen permís per obrir les portes.