algo de nubes
  • Màx: 25°
  • Mín: 19°
25°

El tinent de batle canvia solars per doblers sense informar el ple

El portaveu del PSOE denuncià la signatura irregular de Rebassa

El tinent de batle, Bartomeu Rebassa, signà en nom de l'Ajuntament d'Alcúdia, però sense passar per ple, tal com estableix la llei, un conveni amb Aucanada S.A. En el conveni s'acorda la permuta d'un solar, que la promotora del camp de golf i l'hotel de cinc estrelles havia de cedir al municipi, per 70 milions de pessetes.

Un conveni irregular que, ahir, denuncià el portaveu socialista, Antoni Alemany, després que el batle Miquel Ramis decidís retirar de l'ordre del dia un punt en què l'Ajuntament acceptava el primer pagaré d'Aucanada S.A., que puja a 20 milions.

Cal dir que el conveni signat entre Bartomeu Rebassa i el representant d'Aucanada S.A., F. Knuchel, apunta en el punt cinquè que «se substitueixen per doblers en efectiu, conforme a dret, els terrenys que, en funció del pla i projecte aprovats, han de ser cedits per Aucanada S.A. a l'Ajuntament en concepte de participació en l'aprofitament mitjà». Aquest punt també regula la manera de pagament dels 70 milions de pessetes. Així, concreta que els 20 milions de pessetes es pagaran de manera «immediata».

Ahir, Alemany sentenciava que «acceptar un conveni que no ha estat signat per ple és un menyspreu cap a la democràcia». I és que de fet, en el mateix document es detalla que el conveni signat per Rebassa «substitueix les obligacions establertes en el conveni original aprovat per ple de la Corporació del 14 d'abril del 1993».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.