Els magatzems Yurakutcho Seibu, els segons en volum de vendes al Japó, volen comercialitzar les sabates que es produeixen en el Raiguer. Aquestes cadenes compten amb immensos establiments a les ciutats més importants del país i atenen desenes de milions de clients. Tot i això, és a Tòquio on disposen d'uns dels centres comercials més grans i complets d'una ciutat habitada per més de 22 milions de persones.
Un representant de Seibu es va desplaçar fins a Inca fa pocs dies, on visità els fabricants més importants i comprovà el tipus de feina que es realitza a les fàbriques. Després d'aquesta visita, Seibu ja ha sol·licitat oficialment una primera comanda de prova, amb una mostra dels dissenys per a la present temporada.
La intenció d'aquests grans magatzems és obrir un espai permanent i diferenciat a les seves seccions de moda i calçat on es venguin els productes del Raiguer. Si aquestes grans parades funcionen comercialment, el volum de futures comandes pot fins i tot obligar a augmentar la producció dels fabricants.
La línia d'exportació afectarà per una banda els dissenys
clàssics de la sabata femenina i els models més sofisticats de la
masculina.
L'interès demostrat per les empreses nipones en poder disposar de
productes de la comarca és el fruit que es comença a recollir ara a
partir de les importants campanyes de promoció que el CDER
(Consorci per al desenvolupament del Raiguer) ha estat realitzant
durant els darrers anys.