algo de nubes
  • Màx: 18°
  • Mín: 11°
17°

Caprabo escala posicions en el mercat alimentari balear

Abans de comprar Eurosuper en tenia una quota del 3'5%

La cadena de distribució alimentària ha donat un pas important en la seva expansió al mercat balear amb l'adquisició dels onze supermercats d'Eurosuper, que s'afegiran als set que ja tenia actualment aquesta empresa a les Illes.

Aquesta operació suposarà l'ampliació de la seva presència a les Illes en 5.200 metres quadrats de superfície de vendes. D'aquesta manera, l'actual quota de mercat del 3'5 per cent es pot arribar a aproximar al 5 per cent.

En tot cas, aquest pes és encara lluny de la cadena SYP, líder a les Balears amb un 22 per cent de la quota de mercat i un centenar d'establiments.

L'adquisició dels supermercats coneguts com els Tan-Tan és una passa més en l'expansió a les illes de Caprabo, que actualment és l'empresa líder a Catalunya amb una quota de mercat del 14 per cent.

Un cop que les onze tendes d'Eurosuper ja operin sota la marca Caprabo a final del mes de setembre, la cadena haurà augmentat en un 3 per cent la seva superfície de vendes a tot l'Estat, i passarà de 172.000 a 177.000 metres quadrats, de 5.600 a 5.750 empleats i de 175 punts de venda a 186.

La xifra de negoci de Caprabo va augmentar l'any passat en un 30 per cent fins assolir els 117.200 milions de pessetes.

De moment, la direcció de l'empresa no ha concretat quina serà la seva inversió en la xarxa de supermercats de què disposarà a les Balears.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.