Cada minut s’esmenten 11 conceptes relacionats amb les Balears, segons un estudi encarregat per IB3
Un informe encarregat per IB3 a la consultora Sibilare confirma el protagonisme destacat de la marca 'Ibiza' a les xarxes socials com Twitter. De fet, aquesta marca esdevé la més important en esments durant l’hivern, segons l’estudi que divulgaran els espais informatius d’B3 TV i IB3 Ràdio.
També a Ara
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- El Teatre del Mar, ple a vessar per a la representació d’‘Els mots que m’han abocat al poble'
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quan se l'ha volguda promocionar com a Eivissa, es qui comanden s'han irritat d'allò més. De totes maneres, de promoció turística ja n'hi ha més que prou
I sobre tot que Eivissa és més que unes discoteques. És cultura, és gastronomia, és paisatge, és Història, és un folklore únic i també, és moltes coses més. El mateix que Formentera.
Quina merda que Eivissa es conegui a les xarxes socials i arreu del món com a Ibiza. Que postís! Hauríem de fomentar que s'utilitzés més Eivissa a les xarxes.