Cada minut s’esmenten 11 conceptes relacionats amb les Balears, segons un estudi encarregat per IB3
Un informe encarregat per IB3 a la consultora Sibilare confirma el protagonisme destacat de la marca 'Ibiza' a les xarxes socials com Twitter. De fet, aquesta marca esdevé la més important en esments durant l’hivern, segons l’estudi que divulgaran els espais informatius d’B3 TV i IB3 Ràdio.
També a Ara
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
- Quatre dones surten de Mallorca per unir-se a la Marxa a Gaza i fan una crida a la mobilització contra el genocidi
- Veïns de Son Sardina i sa Garriga fan públic el «suport a les mobilitzacions docents»
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quan se l'ha volguda promocionar com a Eivissa, es qui comanden s'han irritat d'allò més. De totes maneres, de promoció turística ja n'hi ha més que prou
I sobre tot que Eivissa és més que unes discoteques. És cultura, és gastronomia, és paisatge, és Història, és un folklore únic i també, és moltes coses més. El mateix que Formentera.
Quina merda que Eivissa es conegui a les xarxes socials i arreu del món com a Ibiza. Que postís! Hauríem de fomentar que s'utilitzés més Eivissa a les xarxes.