algo de nubes
  • Màx: 19°
  • Mín: 12°
13°

Els ingressos per publicitat a Internet a Espanya van créixer més en el primer semestre del 2007 que en tot 2006

Els ingressos per publicitat a Internet a Espanya van créixer en els sis primers mesos del 2007 més que en tot 2006, a causa de l'augment dels moviments de compra entre grans empreses de creació de serveis i continguts en línia, el que ha afavorit la concentració, segons l'informe 'La societat de la Informació a Espanya 2007', que recopila dades elaborades pel Govern i Telefónica. Segons l'estudi, Espanya està solucionant la situació de «retard» que tenia respecte mercats més madurs de publicitat a Internet, el que es percep pel creixement de la despesa, d'un 91'5% el 2006 --data dels últims dades anuals--, respecte del 71% de la resta dels mitjans convencionals. El 2006, la publicitat a Internet va suposar el 4'2% de la publicitat convencional, sobrepassant mitjans més assentats com el cinema i els dominicals. A més, les dades de l'estudi apunten que «aviat» la publicitat a Internet superarà a mitjans com la ràdio i les revistes. Amb tot, un 13'4% de les empreses espanyoles (129.300 companyies) va contractar publicitat a Internet el 2006, un 0'4% menys que el 2005. La publicitat es va inserir sobretot a portals específics (34'2%) i a cercadors d'ús general (32'4%), constituint entre tots dos les dues terceres parts del total. D'altra banda, el baix cost de la publicitat per internet redueix les diferències entre empreses en la contractació d'aquest tipus de publicitat, ja que, independentment de la seva mida, la majoria d'elles pot accedir a aquesta opció.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.