El 98% de compradors en línia es mostra satisfet amb internet com a canal de compra, segons un estud
El 98'1% dels compradors en línia declaren que les transaccions que fan a través d'internet sempre o gairebé sempre han cobert les seves expectatives, segons les conclusions de l'últim estudi sobre Comerç Electrònic B2C-2006 de l'Observatori de les Telecomunicacions de Red.es i l'Associació Espanyola de Comerç Electrònic i Màrqueting Relacional (AECEM-Fecemd). A penes un 8'6% dels consultats afirma que ha experimentat algun problema en les seves compres, que generalment, es deuen a complicacions de caràcter logístic (72'3%) mentre que només un 1'4% els atribueixen a incidències amb els mitjans de pagament, han informat avui els impulsors de l'estudi. Durant l'any passat, gairebé un 90% de reclamacions relacionades amb el comerç electrònic es va resoldre, mentre que només el 10% va haver de ser traslladada a les autoritats. Així, aquest informe recull que els segells de qualitat o marques de confiança han adquirit en els últims mesos més protagonisme, passant de ser coneguts pel 33% dels internautes compradors al 50%.
També a Ara
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.