El negoci publicitari a internet creix un 71% en un any, fins a 162 milions d'euros
El volum d'inversió publicitària en mitjans interactius a Espanya durant l'últim any ha pujat a 162'42 milions d'euros, segons l'últim informe presentat ahir per Pricewaterhouse Coopers i l'Interactive Advertising Bureau Spain (IAB Spain), xifra que suposa un creixement del 71'7% respecte a l'any passat. Segons l'estudi, aquest fort increment es deu a dues causes principals: a l'augment de la inversió d'anunciants tradicionals, que representen més del 70% del total, i que segons assenyala l'estudi segueixen apostant i incrementant any rere any la seva inversió. La segona causa a la qual apunta l'informe és el creixement dels enllaços patrocinats, que aconsegueixen un 43'6% de la inversió, tendència idèntica als mercats més desenvolupats com ara l'americà o el britànic.
També a Ara
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.