L'any 2002 ha estat el final del maquillatge d'internet, segons el creador de l'Observatori Espanyol
El creador de l'Observatori Espanyol d'Internet, Francisco Canals, creu que «l'any 2002 ha estat el final del maquillatge a internet, on grans empreses han invertit grans sumes de diners només per incentivar el consum». Per Canals, «les grans empreses tecnològiques prometien que internet multiplicaria les vendes, però ara s'han adonat que les persones necessiten un temps». En aquest sentit, Francisco Canals pensa que la creença que tothom està connectat a internet és un mite: «Encara hi ha grans col·lectius que no utilitzen internet. La xarxa té el repte d'arribar a les persones grans, a les mestresses de casa i als nens». «Les persones no comencen a fer la compra per internet d'un dia per l'altre. Per a la majoria de les mestresses de casa la xarxa no deixa de ser una cosa que utilitzen els seus fills i poc més», ha afirmat Francisco Canals. «A més, la possibilitat de fer les compres a través d'internet és un fet gairebé exclusiu de les grans superfícies. Només un deu per cent del petit comerç ofereix aquesta possibilitat», ha afegit.
També a Ara
- Primer comiat a Manel Domènech
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- A la mort d'en Joan Taverner
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.