El director de l'àrea d'entitats de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), Antonio Moreno, ha reconegut avui que el control de la publicitat de serveis i productes de mercats es fa «especialment» difícil en un «mitjà anònim» com Internet, encara que ha aclarit que els supervisors han consensuat unes regles i ha augurat que es disposarà «aviat» de la regulació en la matèria. Moreno, que ha participat en un curs de la Comunitat Autònoma de Madrid i Ausbanc sobre publicitat en productes financers, ha revelat que les dificultats s'incrementen en operacions transnacionals, fet que motiva que es mantinguin freqüents contactes entre els supervisors internacionals. El tècnic ha indicat l'interès dels organismes reguladors perquè s'elabori aviat una regulació sobre la publicitat a Internet i ha explicat que, mentrestant, s'han dictat unes regles que «gairebé tots els supervisors suggereixen» com l'exigència que una entitat especifiqui on ven els seus productes.
La CNMV reconeix la dificultat de controlar la publicitat a Internet
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Comentaris
De moment no hi ha comentaris.