Internet es revaloritza com a suport publicitari
Madrid30/05/01 0:00
Internet s'ha convertit en un mitjà idoni com a suport de continguts publicitaris i les empreses del sector el tenen cada vegada més en compte a l'hora d'organitzar les seves campanyes i repartir les seves inversions en els diferents mitjans de difusió, segons es desprèn d'un estudi dut a terme conjuntament per la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA). Malgrat que en un primer moment el sector publicitari va considerar Internet com un suport marginal, el pas del temps i el bon funcionament de la xarxa en continguts, serveis i usuaris fan d'aquest mitjà un nou suport publicitari equiparable a qualsevol dels tradicionals, destaca l'estudi.
També a Ara
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.