Internet es revaloritza com a suport publicitari
Madrid30/05/01 0:00
Internet s'ha convertit en un mitjà idoni com a suport de continguts publicitaris i les empreses del sector el tenen cada vegada més en compte a l'hora d'organitzar les seves campanyes i repartir les seves inversions en els diferents mitjans de difusió, segons es desprèn d'un estudi dut a terme conjuntament per la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA). Malgrat que en un primer moment el sector publicitari va considerar Internet com un suport marginal, el pas del temps i el bon funcionament de la xarxa en continguts, serveis i usuaris fan d'aquest mitjà un nou suport publicitari equiparable a qualsevol dels tradicionals, destaca l'estudi.
També a Ara
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.