Internet s'ha convertit en un mitjà idoni com a suport de continguts publicitaris i les empreses del sector el tenen cada vegada més en compte a l'hora d'organitzar les seves campanyes i repartir les seves inversions en els diferents mitjans de difusió, segons es desprèn d'un estudi dut a terme conjuntament per la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA). Malgrat que en un primer moment el sector publicitari va considerar Internet com un suport marginal, el pas del temps i el bon funcionament de la xarxa en continguts, serveis i usuaris fan d'aquest mitjà un nou suport publicitari equiparable a qualsevol dels tradicionals, destaca l'estudi.
Internet es revaloritza com a suport publicitari
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).