Menys de l'1 per cent dels espanyols compra roba o aliments per Internet, segons una enquesta
Madrid14/02/01 0:00
Menys de l'1 per cent dels espanyols compra roba o aliments a través d'Internet, segons es desprèn de l'informe 'Where People Shop 2001', elaborat per la consultora Healey & Baker a partir de les respostes de consumidors de dotze països europeus. Espanya no s'allunya massa de l'1 per cent de la mitjana europea. Així, mentre només el Regne Unit arriba al 2 per cent, Alemanya, Holanda i Suècia se situen en un 1 per cent i la resta de països enquestats -Bèlgica, República Txeca, França, Hongria, Espanya i Polònia- no arriben a aquest percentatge.
També a Ara
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Aturen un bus turístic a Palma per a denunciar la turistificació i la mercantilització de Mallorca
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.