Menys de l'1 per cent dels espanyols compra roba o aliments per Internet, segons una enquesta
Madrid14/02/01 0:00
Menys de l'1 per cent dels espanyols compra roba o aliments a través d'Internet, segons es desprèn de l'informe 'Where People Shop 2001', elaborat per la consultora Healey & Baker a partir de les respostes de consumidors de dotze països europeus. Espanya no s'allunya massa de l'1 per cent de la mitjana europea. Així, mentre només el Regne Unit arriba al 2 per cent, Alemanya, Holanda i Suècia se situen en un 1 per cent i la resta de països enquestats -Bèlgica, República Txeca, França, Hongria, Espanya i Polònia- no arriben a aquest percentatge.
També a Ara
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.