Cibermon presenta un nou concepte de marketing a Internet, el 'marketing actiu'
CiberMon, empresa espanyola de marketing a internet, presenta un nou concepte: «el marketing actiu». Mitjançant el concurs on line Cerocero.net, CiberMon ajuda a les empreses a transmetrer els seus missatges i a donar a conèixer els seus productes la manera més efectiva possible, per a captar a l'usuari d'internet amb una comunicació possitiva i divertida. Constituex una interessant alternativa al qüestionari banner. CiberMon contribueix a l'avanç de les tècniques del marketing a Internet, un mitjà que compta cada vegada amb major força comercial. El sistema, mitjançant el qual es consegueix captar inversions publicitàries, és aconseguir la fidelització del públic objectiu amb productes de qualitat que ocupen el seu temps d'oci, això explica el naixement de cerocero.net. Cerocero.net és un concurs gratüit en el qual els participants han de registrar- se per a sumar els punts que obtenguin en els diversos jocs els són proposats. Fruit d'aquestes puntuacions es guanyen premis sense sorteigs. Aquest trimestres el Gran Premi consisteix en un espectacular cotxe esportiu. D'aquesta manera, s'uneixen els dessitjos dels concursants i els interessos comercials dels anunciants que ofereixen els seus productes com a premis. Així, l'usuari reb la publicitat i la comunicació dels anunciants com una cosa positiva.
També a Ara
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.