El nostre desig per a l'any 2023 és aconseguir 500 nous donants del grup O NEGATIU. Això vol dir que aconseguirem prop de 5.000 donants nous l'any. Com sabeu el 7% de la població és O NEGATIU. Poden ajudar a tots i només poden rebre transfusions del seu propi grup. Són vitals en situacions d'emergència, especialment per a nens i dones. El grup sanguini s'hereta així que un O negatiu té més O negatius a prop. Com a grans professionals que sou podeu utilitzar tot l'experiència i coneixements que teniu perqu | Vídeo: Youtube: Dona Sang Balears
31/03/25 12:49
El Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears (BSTIB) alerta de la situació crítica...
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Maria de la Salut acull la presentació de L’art de la Paraula, homenatge a Lluc Matas