Que guanyi la Pau
03/01/25 12:26
Encetam aquest 2025 amb renovades energies i amb els millors desitjos per als nostres lectors.
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sort que tu ens aclareixes la situació mundial, que estàvem tots enganyats.
Bon dia, Tomeu, com voluntari de FUNDIPAU estic esglaiat de veure sa situació internacional. Crec que també és, en part, culpa nostra. S' UE podia haver proposat un estatut de neutralitat de Ucraïna, podia haver reconegut Palestina, podia haver negociat s'entrada de Rússia l'any 1991 quan es va esbucar s'URSS i en Ielsin encara hi era (abans den Putin)...Tantes coses es podien haver fet que no s'han fet !!! TANTS DE POLÍTICS RESPONSABLES !!! No només parl des genocides PUTIN + NETANYAHU sinó des INÚTILS den BORRELL + VON DER LEYEN !!!
El mundo está tan jodido como lo ha estado siempre, Tolo. Ni más ni menos. Israel y Palestina hostiándose. Europa del este y Rusia a la gresca. Hambruna, multitud de guerras civiles y explotación en África. Sudamérica plagada de dictadorzuelos ladrones. Y EEUU y China intentando sacar partido de todo ello. No ha cambiado nada en siglos prácticamente. Lo que pasa es que ahora lo ves en el móvil en tiempo real y antes sólo en la prensa, los que la leían. No seas tan cenizo, hombre. Ponte VIDA y anímate, que me han dicho que está nuy bien. Arriba los corazones y salud, muchacho.
I ara en Trump acaba de dir que no descarta sa força armada per apoderar-se de Grenlàndia i des Canal de Panamà... Estam ben arreglats.
Que guanyi sa pau, sí, mentre no siga sa des cementeris