L'apunt
15.000 dies a la presó
27/09/23 14:09
Ara que es parla de manera tan frívola sobre els indults als presos polítics, com si el govern de Pedro Sánchez hagués fet un ou de dos vermells. En tot cas l'ou el va fer la gallina dels ous d'or que manté econòmicament Espanya i que es diu Unió Europea.
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si et concedeixen l'amnistia l'estat admet que no hi va haver delicte. Amb l'indult, considera que hi continua havent delicte però es permet la mesura de gràcia. És per això que es vol l'amnistia, perquè l'indult es considera indigne.
Si en lugar de días hubieses empleado minutos, el disparate hubiese salido más espectacular y la cojonada todavía mayor. Estaríamos hablando de 21.600.000 minutos. ¿A que queda mucho más mono? Cabe suponer que ya le has dado las gracias a Pedrito.
Demanar amnistia suposa admetre delicte. Una mena de reconciliació quan s'han perdut les inversions de l'Expo 2025 i es pot perdre el Mundial 2030. A Espanya li convé la foto d'una nova transició. Un vertader independentista no negocia.
no t'oblidis també de demanar l'amnistia per al clan Pujol el de 3%, el de Banca Catalana, els calerons a Andorra i paradisos fiscals, ah i a Laura Borràs.
si "son de los míos" no es nada, pero si son "de los otros", hay que aplicar la ley hasta sus ultimas consecuencias, una postura cínica
Sí, 15000 dies perduts i molts altres mals col.laterals a causa d'una Ñ que té feina pendent i que no vol fer. El despreci que pateixen una part de la societat hispana, entre ells la catalana, fa que el descontentament sigui força general i urgent. Mentre res canviï, la revolta seguirà sota els peus dels castellans. Aquí res ha canviat o ben poc des de la guerra dels Segadors, i Madrîz segueix xuclant- nos amb desmesura. I de ben segur que qualcun dia això s'haurà d'acabar, digui ara o demà !
Si uno pudiese decir lo que le pide el cuerpo...