Amb amics com aquests, Juníper Serra no necessita enemics
21/06/20 14:04
Per si érem pocs, arriben el neofeixistes de Vox i l'incalificable José Ramón Bauzá aclareixen en un sol dia, la discussió. Aquests dies, com a conseqüència del debat internacional al voltant dels monuments dedicats a personatges relacionats amb el colonialisme o amb l'esclavatge, s'ha qüestionat què cal fer amb l'estàtua dedicada a Juníper Serra situada a una plaça de Palma.
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No ho entenc. Estay dient que si Bauza defensa Fray Juniper i el que va fer, vol dir que voltros anireu en contra? No foteu, va.