L'apunt

La confeti borroka d'Ana Mato

TW
3

«Es comença tirant confeti com a Balears i s'acaba cremant autobusos com la 'kale borroka' al País Basc». Aquesta atrocitat la proclamava públicament el coordinador general del PP, Fernando Martínez-Maillo. Cap altre alt càrrec del partit l'ha desautoritzat.

Si de veritat a Can PP consideren que el llançament de confeti és comparable -i preàmbul- del llançament de còctels molotov, el primer que han de fer és intervenir immediatament a ca seva, on hi tenen la propietària del principal zulo de confeti d'Europa.

Notícies relacionades

Recordem que fa quatre anys, un informe policial mostrava que que les empreses de la trama Gürtel havien pagat a la família de la ministra del PP, Ana Mato, la celebració de «tres festes d'aniversaris» i que en una d'aquestes festes d'aniversari, la despesa de llançament de confeti va arribar a costar 4.680 euros!

Francament, no crec que el confeti llançat per la gent d'Arran a una cafeteria costàs més de vint euros. Si qui llança vint euros de confeti pot acabar en la kale borroka, què hem de pensar de gent capaç de llançar prop de 5.000 euros de confeti (a més a més amb uns canons anomenats Big Blasters)... com a mínim que preparen accions que deixaran l'atac a les torres bessones com un joc de nins.

Amb molt de confeti, això sí.