L'apunt
Retratats. Ben retrats
03/06/16 0:00
Fa només set dies un senyor es va plantar davant la Conselleria de Medi Ambient, va contar una història amb mitges veritats i va dir que es posava en vaga de fam. Com que la història podia perjudicar l'actual Govern, la cohesió social i, sobretot, el procés de recuperació de la llengua catalana, a les agrupacions espanyolistes els va faltar temps per anar-se a fer la foto devora aquell home, a retratar-se sense contrastar res. Aprofitaren l'ocasió per moure tots els seus ressorts mediàtics, locals i espanyols, per fer la seva feina, és a dir, escampar odi contra el català, contra els mallorquins que el volem normal i contra la convivència i la cohesió social.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Buenos dias Tolo. Vas a comentar con tu ingeniosa pluma, la agresión de los camisas pardas a dos pobres azafatas en la metrópoli?. Es que, como no veo la notícia en el Db, a lo mejor se os ha pasado por alto.
Jaume Bonet, 20 dies, 19kg. Dieta de Quelites, 40 dies, 18kg. Aquí es veu qui és el patriota de veritat i qui no. http://ultimahora.es/noticias/local/2012/03/19/66843/el-jubilado-que-lleva-19-dias-en-huelga-de-hambre-ha-perdido-unos-20-kilos.html
Mallorquí??????t,acceptam com a mallorquí,si tu mateix t,hi defineixes.Tots els pobles tenen els seus ZIPAYOS,els venuts a la colònia. Per questions de feixisme te recoman anar a passejar mes enllà del riu Ebre,que es d,on ens ha arribat el feixisme als païssos catalans.
En aquests moments (devers les cinc de l'horabaixa, 4-6-2016), a la televisió en obert, fan onze pel·lícules: deu en foraster (les dels canals espanyols i la d'IB3) i una en català; però, quina casualitat!, la que fan en la nostra llengua és a TV3 i aquest canal -com també Esport3- el tenim prohibit.
Enhorabona a Ona Mediterrània i al dBalears per aquest gran servei que heu fet, a la llengua i al país.
Bé, la notícia no especifica en què consisteix la mentida, supòs que no era ver que aquest home fes vaga de fam. Jo per feines cada dia pas per davant aquesta conselleria de Son Russinyol i era evident que aquest senyor no feia cap vaga de fam. Pern cert que he notat que a les autoritats lingüístiques, com sempre, els ha mancat coratge a l'hora de defensar el seu projecte, aprofitant precisament que tot era un bluf. Tenint en compte el munt d'institucions illenques que en aquest moment incompleixen la normativa lingüística, tot plegat confirma que la normalització de la nostra llengua no és cap prioritat per aquest govern d'Armengol.
1h 23', 4-6-2016: per desgràcia, IB3 torna a emetre una sèrie en foraster.