Esbroncada i pedres a Bauza a Manacor
Acció-reacció
17/05/12 0:00
Dic no a la violència.
No a la manipulació.
No a la desinformació.
I no a la prepotència.
Qualcun perd la deferència
i li balla qualque pern;
però algú ha encès l'infern
i amb supèrbia l'ationa.
La gent tan sols reacciona
a les accions del Govern.
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ara tothom condemna la indignació popular. Editorialistes, partits polítics (tots!), columnistes... Té gràcia que les víctimes siguin acusades de violència! Sembla mentida, però li donen la culpa a l'efecte i no a la causa. La causa té nom i llinatges: PARTIDO POPULAR. Ells són els provocadors. Ells són els qui ens agredeixen. Disparen cada dia contra el nostre patrimoni; contra la llengua de Mallorca d'ençà de fa 800 anys! Qui és el violent?
No importa tenir paciència ni a Manacor ni a Maó qui pega perd la raó i això no ho diu cap ciència just hi ha una diferència que li hem de tenir esment quan qui reb és un dement no pegar-li no és apropiat tendrà així més atrofiat el cervell i el pensament.
La gent tan sols reacciona a les accions del Govern. Ser violent és l'etern fall de qualsevol persona. La raó no ens la dóna agredir al president, però pensau bona gent que és la mateixa mesura: Violar una cultura també és acte violent!
La figura que emprau té nom a la gramàtica, tal es dir el que no dic, a vos ma filla ho dic perque m'entengui mon gendre