Amengual deixa la vaga
Palma11/04/12 0:00
Després de 17 dies de resistència i a petició de Jubilats per Mallorca, Tomeu Amengual deixà ahir la vaga de fam. Conclouen així 17 dies de patiment que s'han de sumar als 26 de Jaume Bonet. En conjunt, aquesta organització ha oferit a tots els balears un exemple de lleialtat a un valor tan preuat com és la llengua pròpia.
També a Opinió
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Bomba territorial
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Moltes gràcies "Jubilats per Mallorca" el vostre exemple de compromís per la cultura catalana de Mallorca ha servit de molt.