cielo claro
  • Màx: 21°
  • Mín: 14°
21°

Plus de transparència

Ara és molt senzill opinar que Melià s'equivocà en no canviar les sigles d'UM en el darrer congrés. Ara, com abans, hi ha arguments per a ambdues opcions. Potser els militants agrairan mantenir-les, i el valor d'aquesta subjectivitat no s'ha de menysprear. Però, per la resta, la denominació s'associa a la corrupció que omple els jutjats amb les cares més destacades i conegudes de la formació. No se'ls acusa de delictes superiors als dels seus socis en la UTE PP-UM però no tenen el suport d'uns mitjans estatals disposats a engolir-se la corrupció a canvi d'enderrocar Zapatero.

Patiran l'assetjament de la dreta mediàtica i de l'esquerra política amb la finalitat compartida que desaparegui com a frontissa-encruia, i semblen resignats a fer front a l'envestida com a tancredos emblanquinats. Supòs que seria massa demanar que actuïn d'acusació particular contra la corrupció, sense miraments en les sigles. Bastaria que, davant del plus de pressió que té i tendrà, oferís un plus de transparència i no es mantengui en el discurs de la dissimulació i de la presumpció d'innocència que l'iguala al PP.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Jordi S., fa mes de 12 anys

Està clar que UM faci el que faci a les properes eleccions, ha de canviar les sigles. És més, ha d'ampliar els seus horitzons i ha de mirar cap a Menorca, Eivissa i Formentera. Ja és hora de tenir una vertadera CIU a nivell balear que pugui tenir força, i el senyor Josep Melià és la persona indicada per liderar aquest projecte. Ara, tot això li ha tocat molt a prop de les eleccions i ha tengut que tirar endavant per intentar mantenir resultats. Però supos que aquesta idea que he exposat aquí, la deuen pensar més d'un militant uemita, per tant, repetesc que siguin quins siguin aquests resultats, UM ha de fer la reflexió d'augmentar la seva grandària i expandir-se.

Valoració:1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente