Límits exemplars
Un jutge sempre em recorda que l'educació és posar límits i que quan la família i l'escola fracassen en aquesta tasca ha de venir la llei, els que les fan i els que les apliquen, per imposar-los. Si el límit és difús, es tendeix a forçar-lo. Visc en un carrer estret de Palma on qualque conductor, d'aquells que s'estimen el cotxe amb passió, aparcava amb dues rodes sobre la voravia i mai ningú no digué res. A poc a poc, a mesura que la impunitat és l'exemple, més i més cotxes envaeixen l'espai dedicat als vianants i el que era una excepció comença a ser una molesta norma.
Aquesta okupació del que és públic -que no és de ningú, segons la nostra dreta rebentat party- s'estén als bars de la zona que, encomanats d'aquest esperit transgressor i convençuts que la condescendència de Cort permet estirar els límits en benefici propi, treuen taules i cadires en un moviment de lenta però constant conquesta territorial. És un bon argument per contradir l'equip de Calvo i el seu treballar per una ciutat a la mida de les persones i un pèssim exemple per als dubtosos d'eixos cívics i d'altres iniciatives progressistes.
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els transgressors no necessiten que ningú els animi a transgredir. Però si n'hi ha que els animen, millor que bé, transgredeixen encara més. I els destrangressorador que els destrangressoresqui, bon destrangressorador serà.
Les voravies ja no són dels vianants, són per als ciclistes, cotxes, ciclomotors ,camions i les merdes dels cans. Els ciclistes no respecten res i són un risc per a la integritat física ( aquí i a Holanda, perquè basta veure les estadístiques). Els vehicles a motor a més, trenquen les rajoles i cada vegada més ens fan gratar la butxaca amb obres.