Viu però plomat
Només el portaveu uemita, Antoni Pasqual, es desentengué de la mentida pietosa vessada per Font i aplaudida, amb fruïció i alegre reiteració, per Armengol i Mascaró. Amb apel·lació a la cultura popular, el regionalista recordà el lloro del pas d'en Quint, que sortí viu però plomat d'un incident, per contradir els seus companys optimistes que dedicaren molts esforços per fer creure a la ciutadania que d'aquesta crisi en sortirem i en sortirem bé.
Tenim una població fantàstica, uns empresaris emprenedors i tots els tòpics usats en aquests casos foren els arguments per repartir optimisme. Si s'ho creuen, malament, i si saben del cert que som al final d'un sistema de benestar però troben necessari mentir per endolcir la frustració col·lectiva, pitjor. Semblen un equip de cirurgians barallant-se per no ser qui comuniqui a la família que l'operació ha anat molt bé però el pacient és mort. I ara toca dir que la societat que somiàrem es mor atacada per tota casta d'oportunistes virus i bacteris que engreixen sense aturall i, el pitjor, que els metges no en tenen ni puta idea.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"...els metges no en tenen ni puta idea". Idò "medice, cura te ipsum" deien en llatí. Es qui ho patim ho hem de resoldre
En Pascual no és creible per res i si recordà el lloro del pas d'en Quint deu ser perquè no recorda res més. Hi ha poc que rescar.
Ja ho dic de fa temps. Tota la classe política hauria d'anar a fer feina amb un nas vermell de pallasso. Per decret. S'agraeix molt el teu periodisme sincer. De veres. Sobretot en aquest diari. Per cert, alerta Ferran, que encara te sortirà el megàfon d'UM (el de les cataplasmes intensives) que ronda per aquest diari encès com un Nero perquè fas servir paraules malsonants. Aquí, e sveu que tots hem de dur la ratlla al mig, la corbata i l'escapulari.
Quan en un negoci es gasta més d'allò que entra, i a més són molts els qui posen mà a la caixa sense gaire control, la ruïna és segura. El poble hauria de dir prou! i no permetre que pocavergonyes incontrolats manegin els nostres diners com ho han vengut fent durant tants d'anys. Si no ho feim així acabarem molt, però molt, malament.