No vagi per dit
10/09/09 0:00
El cas Buckingham i el Palma Arena
Fonts generalment ben informades ens asseguren que el cas Buckingham, obert per la Fiscalia arran d'una denúncia anònima i pel qual s'ha investigat el patrimoni de l'expresident Jaume Matas, podria incorporar-se d'aquí a no molt de temps a la causa del Palma Arena, que instrueix el jutge José Castro. Les recerques de la Guàrdia Civil sobre la fortuna de l'expresident varen ser motiu de polèmica quan el fiscal general Conde Pumpido decidí que no havien de continuar.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si no es reimplanta s'impost de successions i transmissions (per imPartit Popular, diuen) es hereus rics no han de pagar per ses fortunes que no s'han guanyades i si no es reimplanta s'ecotaxa, tímida iniciativa per a recuperar allò que es turista (es "hooligan" per exemple, però també es de iot) fa malbé, qui ho haurà de pagar tot serà es pobre poble, que es pobres són sempre es qui han de pagar més
Llàstima això de l'ecotaxa... Mirau com als Estats Units ara volen fer pagar 10 dòlars per cada giri que hi entri... http://www.lavanguardia.es/internacional/noticias/20090910/53780032283/ee.uu.-aprueba-cobrar-una-cuota-de-10-dolares-a-los-turistas-extranjeros-estados-unidos-senado-nevad.html