Mercadotècnia
Em costa creure que encara hi hagi electors il·lusionats per aconseguir la victòria de la seva opció per tal que aquesta aconsegueixi fer la política que els agrada. Seria il·lús en una campanya on el debat ideològic queda reduït als traços gruixats i la resta del missatge s'omple de promeses ocurrents però poc elaborades i un caramull infinit de mercadotècnia. Anirem a votar perquè no guanyi la que ens desagrada més i això ho saben els especialistes que cada dia alimenten la por cap a l'altre. Des de la distància i sense una informació extensa, ara mateix sembla que als Estats Units sí que hi ha una part de la població disposada a creure en un líder que els aportarà les polítiques i les formes de les polítiques que volen i els diferencien dels altres. Potser és una visió llunyana i molt caramel·litzada per la potent màquina informativa que els candidats generen. Però hem de recordar que és allà on la política d'imatge arrelà primer i es va fer sinònim de pantomima farcida de reclams publicitaris, globus i serpentines de colors. Ara bé, al mateix temps que feien el pallasso amb guió escrit pels millors guionistes de Hollywood no se'ls acudí deixar de fer debats públics amb els seus adversaris ni exigir pactar les preguntes per tal de ser entrevistats.
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.