Felicitacions
Potser sigui cosa d'aquest sol primaveral que ens regalen les calmes de gener despistades, potser. Sigui aquest el motiu o sigui un altre que hauria d'anar a cercar en les hormones o els bioritmes, he decidit fer un article de felicitacions. En primer lloc, vull felicitar qui hagi tengut la idea de fer promoció turística allà on hi ha els clients potencials, en les places de les grans ciutats, i el conseller de Turisme, senyor Buils, per dur-la a terme. En conèixer la proposta, tot oblidant les prevencions que la cautela obliga, m'entusiasmà. És cert que el meu entusiasme anava més contra la presència en les fires oficials -Fitur, en aquest cas- perquè em semblen per a consum intern dels polítics que les sustenten i, des d'aquesta opinió, l'acció anomenada «Colón descubre las Illes Balears» rompia la aviciada endogàmia per sortir al carrer a fer el que se suposa que han de fer les fires: mostrar el producte al potencial client i procurar vendre'l el millor possible. Però el concepte necessita d'una bona execució per assolir l'èxit. I l'assolí, segons totes les cròniques, la qual cosa significa que hi hagué bons executors al capdavant. Malgrat gairebé tot ja està inventat, conhorta saber que en les institucions, o en algunes institucions, per ser exactes, hi ha equips disposats a pensar per a millorar el rendiment dels doblers que manegen. A veure si s'encomana.
També a Opinió
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.