Que continuï la festa
No sé què opina un bon futbolista o un actor de renom quan s'utilitza la seva imatge per vendre productes absolutament allunyats de les professions que estimen. Vull creure que qualque cosa semblant al que senten crítics, artistes i d'altres amants de l'art quan passegen per la Palma de la Nit de l'Art, que és una ciutat diferent a la que ens avorreix la resta de l'any. L'art, com el futbol o el cinema, són excuses per vendre, icones que els publicistes utilitzen segons conveniències. I l'art a Palma, amb tot el glamour que li afegeixen les immobiliàries que obren les portes i les botelles de cava simultàniament a les galeries, és un reclam. Acceptat això, i encara hi ha molta gent que no ho accepta, més m'estim dedicar part dels recursos de promoció turística a fer creure que som un poble interessat per l'art que a pagar kournikovas i altres peces per l'estil. Ja sé que tot és una comèdia i que la densitat de galeries per metre quadrat només indica que hi ha més doblers negres que al mateix París. Posats a amagar doblers a Hisenda millor en art, encara que els criteris d'adquisició siguin tan dubtosos com els utilitzats per acumular-los.
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.