Sant Bernat i la Mare de Déu de la Salut
01/09/04 0:00
Entenc que les idees religioses partanyen al terreny de la vida privada, però quan s'utilitzen una vegada i una altra de manera electoral i/o política passen a formar part de la pràctica política d'aquella persona. Puc entendre que la ciutadana Catalina Cirer o el ciutadà José María Rodríguez vulgin anar a demanar la benedicció de Sant Bernat, com tants de milers de ciutadanes i ciutadans ho fan el dia de la seva festa, el que no em queda gens ni mica clar és que la batlessa i el conseller puguin imposar la seva presència a un recinte privat i religiós, desprès d'haver-los fet saber que no hi anassin perquè no serien ben rebuts.
També a Opinió
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Maria de la Salut acull la presentació de L’art de la Paraula, homenatge a Lluc Matas
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.