Cort i els hotelers
El conveni signat ahir entre Cort i les associacions hoteleres del seu terme municipal constitueix un excel·lent avanç per potenciar la promoció internacional de Palma. És cert que l'acord parteix d'una dotació econòmica no gaire alta, però és una primera passa que s'ha de tenir molt en compte. El turisme del futur ja no es podrà basar només en el sol i la platja. Els nous clients tenen cada cop un nivell cultural més alt i exigeixen una oferta més ampla. Així mateix, les destinacions centrades únicament en el sol i l'arena proliferen cada pic més arreu del planeta. Cal reaccionar, i aquest és l'esperit del conveni signat ahir. Palma és una ciutat mil·lenària que constitueix un atractiu de primer ordre per la seva bellesa, els monuments i la personalitat cultural i artística, i és imprescindible que aquest producte es vengui de manera molt més eficaç als nostres clients. Els beneficiaris són tots, tant els hotelers com els comerciants de la Platja de Palma, Cala Major o Sant Agustí, a més de tota l'oferta existent al centre de la ciutat i barriades més emblemàtiques. Per això és tan cabdal l'impuls que pugui donar-hi l'Ajuntament. Altres ciutats, com Bilbao o Santander, han fet importantíssims esforços d'inversió i promoció i ara en recullen els fruits. Palma ha d'esforçar-se al màxim per assolir el reconeixement com la millor ciutat de la Mediterrània. És necessari que els turistes sàpiguen que no vénen només a nedar i a prendre el sol, que aquesta terra ofereix sensacions d'una extraordinària qualitat i sensibilitat. Per molts competidors que tengui Mallorca en el futur, difícilment podran oferir un lloc com Ciuta, sigui en temporada alta o baixa.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.