Som qui som
Vull suposar que, després de tanta insistència, ara i aquí, cada dia, amb dibuixos i paraules, angelots i opinions, amors i odis, clams i silencis, ja no quedarà dins el meu humil cercle social, d'amics i d'enemics, cap persona que pugui ignorar la intenció bàsica, impertèrrita, de ser qui som i de viure, per tant, en constant i total integració a la causa cultural del que, si no es deomstra el contrari, és el meu país. Puc assegurar amb absoluta convicció i alegria que mai no m'he sentit foraster o espanyolista a Mallorca "i manco a Felanitx, on vaig néixer", quan he parlat castellà a ca nostra o quan he escrit en castellà als diaris. És difícil, però, estimar els qui s'obstinen a creure que no som qui som.
També a Opinió
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.