Immobiliàries
10/07/05 0:00
'Arriben moltes notícies que asseguren una baixada dels preus dels habitatges a Espanya, quan existeix un sobrepreu del 20%. Però res d'això servirà si les immobiliàries i constructores continuen comprant titulars de premsa, negant l'evidència i fent una publicitat enganyosa, quan de fet la inversió immobiliària no troba un sòtil i els preus no deixen de pujar, creant pànic entre els compradors i grans beneficis a les immobiliàries.
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.