Que avorrida, trista i ineficient és la Catalunya autonòmica
09/03/25 22:50
Analitzar l’actualitat política i social del Principat de Catalunya des de Mallorca estant, té el triple avantatge que, en primer lloc, parlam d’una realitat molt semblant a la nostra, en segon lloc ho feim amb prous elements d’anàlisi, ja que tenim accés fàcil a la majoria dels mitjans de comunicació d’allà i, en tercer lloc, gaudim de la distància precisa per poder fer anàlisis menys viciades per fílies i fòbies.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sí, i no podem donar la culpa a na Prohens perquè allà hi governen els que diuen que són progressistes, PSC-PSOE amb el suport dels Comuns i ERC.
Antes que República creo que se convertira en Califato
No fue un proceso modélico, se fueron 5000 empresas