Pere Joan Martorell ressenya 'La mentida més bonica' de Francesc Serés
Pere Joan Martorell, escriptor i crític literari, ressenya aquesta setmana Ploma el llibre 'La mentida més bonica' de Francesc Serés. Es tracta d'una novel·la sobre el procés d'independència català i els desencisos dels protagonistes amb la realitat política actual.
Segons diu Martorell, «Francesc Serés, amb una escriptura que es mostra plana i lleugera, lluny de la seva potent personalitat narrativa, ens presenta un retrat cru de la desil·lusió política, però també de les petites mentides que tots ens explicam per sobreviure a la realitat».
En aquest sentit, l'escriptor afegeix, «amb aquesta novel·la, Francesc Serés posa sobre la taula una reflexió punyent sobre la manipulació, la política i els límits de la il·lusió col·lectiva. Una obra que no deixa indiferent i que, com totes les bones mentides, conté una veritat inquietant». Podeu llegir la ressenya sencera a Ploma a través del següent enllaç.
També a Mitjans mallorquins
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Un grup de joves posa en marxa ReacciOna, per potenciar els mitjans de comunicació en català i fer que la informació estigui «al servei del poble»
- L’Ajuntament de Palma inclourà el monòlit de Sa Feixina al catàleg de béns catalogats
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.