Israel i Turquia accepten la investigació de l'ONU sobre l'atac de la flota humanitària de Gaza
El secretari general de l'ONU, Ban Ki-moon, ha anunciat avui la creació d'un comitè que investigarà l'incident del passat 31 de maig amb la flotilla humanitària que es dirigia a Gaza, i que explica amb l'acceptació d'Israel i Turquia. "Després de dos mesos d'intenses consultes amb els líders d'Israel i Turquia, anuncii l'establiment d'un comitè" que investigarà aquest incident, ha dit Ban, mitjançant un comunicat de premsa, sobre aquest grup que inclourà personalitats com el president sortint de Colòmbia, Alvaro Uribe.
El cap militar israelià diu que els soldats van respondre “de forma proporcionada”
El cap de l'Exèrcit israelià, el general Gaby Ashkenazi, ha afirmat avui davant la comissió que investiga l'abordatge a la Flota de la Llibertat que els seus homes van respondre "de forma proporcionada" a l'amenaça que afrontaven i que van disparar únicament "contra qui calia fer-ho".
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»