S'inicia el 'Palma Dijous Nit' amb els comerços de Palma oberts fins a mitjanit
Els comerços, bars i restaurants de Palma romandran oberts fins a la mitjanit tots els dijous a partir del pròxim 7 de juliol amb l'arribada de la tercera edició del 'Palma Dijous Nit', iniciativa amb què es pretén revitalitzar el centre de la capital balear durant els mesos d'estiu. La iniciativa ha estat presentada al Casal Solleric per la regidora de Comerç, Treball i Joventut de Palma, Esperança Crespí; el tinent de Cultura i Esports, Fernando Gilet; i el president d'Afedeco, Bartomeu Servera, entre altres representants del sector.
Palma Dijous Nit arranca a mig gas
Dijous Nit, la proposta per ampliar l'horari comercial el dia central de la setmana en els carrers cèntrics de Palma fins a mitjanit entre juliol i setembre, va començar ahir amb una mínima participació d'establiments, que majoritàriament varen tancar com cada jornada, entre les 20 i les 20.30 hores. L'Ajuntament de Palma va col·laborar per tercer any consecutiu amb la iniciativa. Enguany, com a principal novetat, l'equip de govern municipal programà una sèrie d'actuacions musicals a les portes de les esglésies de Sant Miquel (Orfeó Mayurqa) i Santa Catalina de Siena (Coral Federativa Juvenil); a les places de Cort (ball de bot de la Revetla de Sant Antoni de Son Ferriol), del Rosari (Mallorca Saxophon Quartet) i al Casal Solleric, on solistes de la Simfònica de Balears varen interpretar obres de Mozart.
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- Impactant vídeo d'un 'balconing'
- Calvià 2000 convoca un 'examen' perquè els treballadors puguin acreditar el nivell de català i els avança les preguntes que hi haurà
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»