Etiqueta 'Fons de Cooperació Local'
reforma règim local ajuntaments
El Govern assegura que està pagant el deute als ajuntaments
El vicepresident econòmic, Josep Ignasi Aguiló, ha assegurat avui que el Govern ja ha realitzat el pagament als ajuntaments del 75% dels doblers del Fons de Cooperació Local de 2011 que no va abonar l'anterior Executiu i ha insistit que els comptes heretats són d'un "desgavell històric".
9 milions d'euros del Fons de Cooperació Local pels Ajuntaments
Els Ajuntaments de les Balears rebran un total de 8.954.780 euros procedents del Fons de Cooperació Local, després d'autoritzar-se avui la Conselleria de Presidencia a avançar aquesta quantitat als municipis de les illes.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?