Aliments en xarxa no pot ajudar totes les famílies necessitades
Unes 8.000 persones s'han beneficiat el 2010 del programa Aliments en xarxa, una iniciativa que consisteix a repartir productes de menjar bàsics a famílies en extrema necessitat. En aquest projecte hi ha involucrades 21 entitats ciutadanes amb el suport de l'Ajuntament de Palma. La mobilització de la societat civil ha estat clau a l'hora de poder estendre aquest suport. El programa va néixer el mes de juny de 2009 i ha anat creixent i consolidant-se amb el temps. Des de llavors, el nombre de persones necessitades no ha parat de créixer, com tampoc els quilos de menjar que s'han repartit. Ara, però, les associacions i el Consistori també es veuen amb problemes per omplir les paneres de productes i fan una crida per recaptar voluntaris. Els recursos s'han duplicat i les llars que han rebut l'ajuda, també.
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»