El Princesa Sofia posa proa rumb a la seva XXXV edició
P.B. Palma.
El Trofeu S.A.R. Princesa Sofia de vela navega vent en popa camí de la seva XXXV edició, que serà presentada avui al Consolat de la Mar. La prova, una de les més importants i prestigioses del calendari de la vela mundial, tindrà lloc entre els dies 3 i 5 d'abril del 2004 a la Badia de Palma i comptarà amb la participació de més de 900 embarcacions de 45 països. Són precisament aquestes xifres de participació, juntament amb la segura presència de diferents campions mundials, europeus i medallistes olímpics i l'excel·lent fama que predeceix a l'organització duita a terme conjuntament per les federacions Balear i Espanyola de vela, les que han convertit a la regata balear en un referent de primer ordre de la seva categoria. Tampoc no cal oblidar el prestigi que li concedeix la presència dels representants de la Família Reial espanyola, fixes any rere any a la regata de creuers.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- Convoquen una concentració d’urgència a la plaça de Cort de Palma amb el lema ‘Aturem el genocidi a Palestina’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.