La carretera lleva la vida a Urruti
L'exporter del Barcelona, Espanyol i Reial Societat morí en sortir de la via la matinada d'ahir
Barcelona25/05/01 0:00
La carretera ha segat la vida d'un dels porters espanyols més emblemàtics de les darreres dècades, Francisco Javier González Urrutikoetxea, Urruti. L'exporter del FC Barcelona, de 49 anys, perdé la vida la matinada d'ahir en un accident de trànsit ocorregut a la ronda de dalt, en el terme d'Esplugues de Llobregat. El sinistre es produí en el quilòmetre 3 de la B-20, devers les 3.30 hores quan el vehicle que menava, un Mercedes, sortí de la via i topà amb una tanca protectora. Segons pareix, el cotxe circulava a uns 180 quilòmetres per hora en sentit Barcelona.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.