Consternació en el món del ciclisme per la tràgica mort de Saúl Morales
Està previst que el cos del corredor del Fuenlabrada arribi avui a Espanya
Buenos Aires01/03/00 0:00
El cadàver del ciclista Saúl Morales, mort tràgicament dilluns en ser atropellat per un camió mentre disputava la setena etapa de la Volta a Argentina, arribarà a Espanya, si els tràmits burocràtics es compleixen, avui capvespre, segons va confirmar el president del Grupo Deportivo Relax-Fuenlabrada, Augusto de Castañeda: «Esperam poder repatriar el cos de Saúl Morales com abans millor. Estam complint tots els tràmits necessaris amb la col·laboració del Consolat espanyol a Mendoza i el CSD, i confiam que el cadàver pugui estar a Espanya demà (per avui) capvespre».
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.