IB3 presenta un documental sobre les cinc darreres pageses d'Eivissa
La cadena autonòmica IB3 preestrena aquest dilluns a Eivissa el documental 'Les últimes gonelles d'Eivissa' en què es dóna veu a les cinc darreres dones que continuen vestint de pagesa.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No vulgui Déu que un dia hagin de fer un reportatge sobre els darrers cinc parlants de mallorquí (o de menorquí o d'eivissenc), cosa a la que estam exposats si no reforçam la nostra autoestima i aprenem d'anar més vius contra els qui ens volen eliminar com a poble, convertint-nos en uns espanyols o castellans de tercera o de quarta. Facem pinya tots els qui parlam català i per ventura avançarem de manera prou notable. Recordau que "la unió fa la força" i la divisió duu a la derrota.
"...els seus costums i per què els han mantengut"