Pere Joan Martorell ressenya 'Hong Kong by Night' de Salvador Pané
Pere Joan Martorell, escriptor i crític literari, ha ressenyat aquesta setmana a la revista d'idees, cultura i art, Ploma.cat, el poemari de Salvador Pané 'Hong Kong by Night'.
Segons Martorell, «el poeta sembla explorar, a través dels seus versos, com les persones poden sentir-se perdudes i, alhora, connectades amb un entorn que és aclaparador però ple de bellesa, a vessar de sensualitat».
«Salvador Pané ens ofereix un viatge poètic intens i suggeridor que no només retrata una ciutat icònica, sinó que també ens convida a reflexionar sobre la nostra relació amb l'espai, el temps i l'altre que tots som quan ens trobam lluny», assegura Martorell. Podeu llegir la ressenya sencera a Ploma.cat a través del següent enllaç.
També a Mitjans mallorquins
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.