algo de nubes
  • Màx: 15.01°
  • Mín: 7.12°

El 8'5 per cent de les telefonades a Infovia no s'haurien de cobrar

Telefònica cobra el 8'5 per cent de les telefonades a Infovia inferiors al minut i en les quals l'usuari no arriba a connectar. Aquesta dada es desprèn d'un estudi realitzat per l'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), que va acusar la companyia de facturar «indegudament» aquestes operacions amb les quals s'emborsa 2.462 milions de pessetes.

Les denúncies d'alguns usuaris d'Internet exigint que es garanteixi que els operadors de Telefònica no facturin les connexions errades i l'actitud de la companyia i els proveïdors d'atribuir la responsabilitat d'aquestes errades als internautes, són les que han duit aquesta organització a elaborar aquest informe.

Malgrat que el cost d'aquestes telefonades és de 13'2 pessetes incloent l'IVA, les estimacions dels consumidors, suposant que cada usuari en pateix deu cada mes, elevarien fins als 2.462 milions de pessetes els ingressats per Telefònica «indegudament».

Per resoldre el problema, l'OCU ha sol·licitat al Ministeri de Foment, la Comissió Nacional de Telecomunicacions i els grups parlamentaris del Congrés, que el mesurament del servei telefònic estigui controlat pel Centre Espanyol de Metrologia.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.