Breus
04/09/98 0:00
• Música
El concert del grup de música cèltica Gwendal, que havia de tenir lloc demà a la plaça de toros de Palma, es farà diumenge a l'Auditòrium de Palma. Segons destacaren els organitzadors de la vetlada, es manté el cartell d'artistes prevists (Gwendal i Raggle Taggle Gypsies) i també serviran les entrades que s'havien adquirit per a l'actuació inicialment anunciada. El concert serà a les deu del vespre. Gwendal és un dels grups de més qualitat d'aquest tipus de música, cada vegada amb més seguidors. .
Demà tindrà lloc a la Fundació ACA de Son Bielí de Búger la VIII Nit Bielenca, que enguany retrà el seu homenatge al compositor i organista d'Inca mossèn Bernat Salas (1874-1932). La vetlada s'iniciarà amb una cercavila i un petit concert a la fresca a càrrec de la Unió Musical Inquera, i continuarà a l'auditori d'ACA i a l'església parroquiana de Sant Pere amb concerts a càrrec del pianista Joan Moll i de l'orfeó l'Harpa d'Inca. .
La regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palma, Carme Feliu, va presentar ahir la segona part de la Mostra de Teatre d'Aficionats de Palma. La regidora féu la presentació acompanyada d'una bona representació d'aquests actors aficionats. La primera part d'aquesta mostra fou el mes de juny, amb l'actuació de vuit grups. Aquest mes de setembre són noi els grups que pujaran a l'escenari del Teatre Municipal. Per ordre d'actuació, seran Multiversal LA, Assignatura Pendent, La Paloma, Vostè Perdoni, Aficionats del Molinar, Calema, Teatre des Brases, Mutis i el grup de dansa Carrusel. La Mostra ha registrat un gran augment de participants. D'aquesta segona part cal destacar la participació per primera vegada del grup Calema i del grup infantil del Secar de la Real. .
La informació apareguda a l'edició d'ahir respecte del premi Miquel Ballester i Serra contenia una errada en fer referència a la base número 2 del concurs. Així, mentre la informació assegurava que el jurat havia de tenir en compte el currículum de l'aspirant al premi, el seu impulsor, Miquel Ballester, havia expressat tot el contrari i, en aquest sentit, havia destacat l'originalitat de la iniciativa que no imposa restriccions en aquest sentit. Així, la base afirma: «L'admissió al concurs no imposa restriccions d'edat, nivell o procedència d'estudis, currículum oficial o lliure, circumstàncies que no seran tingudes en compte pel jurat qualificador». .
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.